laupäev, 11. aprill 2015

Liisa Jugapuu - Peaaegu aus

11. aprillil külastasin Hobusepea galeriid, kus paiknes Liisa Jugapuu isiknäitus "Peaaegu aus".

Liisa Jugapuu: "Minu maalid algavad kujundiga, mis koondab hetkeks kogunenud tunded ja kogemused ebapüsivasse ja vastuolulisse vormi. Ma lasen sellel kujundil moonduda läbi erinevate tundekihtide ja ümbertunnetamise. Ma püüan jääda ausaks nii enda kui ka oma kogemuste suhtes..."

Näitus koosnes 9 abstraktsest teosest. "Ma olen alasti. Aga ma ei näita. Sa näed, kui ei vaata. Sest kui vaatad, olen juba muutunud. Ma olen sinuga aus. Peaaegu. Sest sa vaatad."

Ma

Alasti

Ma II

Ei

Näed
Igal teosel oli ühe sõnaline nimi. Kui olin näitusega umbes poole peal, siis mõistsin, et teoseid järjest vaadates, annavad need kokku lause: "Ma olen alasti, aga ma ei näita, sa näed." Minu arvates oli see väga huvitav lahendus, sest siiani pole ma sellist viisi kohanud. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar